wtorek, 12 marca 2013

Plenerowo w dalszym ciągu

Mam nadzieję, że nie będzie konieczności ubierania zimowej kurtki zbyt długo. Marzy mi się wiosna i świeże powietrze, które dodaje energii  i sprawia, że aż chce się żyć. W tym roku zima dała w kość nie tylko mi. Na spadek formy i nastroju narzekało wiele bliskich mi osób. W związku z tym, że jestem dobrej myśli i ufam prognozie pogody (teoretycznie ma być cieplej), postanowiłam skorzystać z okazji nie do końca udanych warunków na zewnątrz i przedstawić zimowe klimaty. Mam nadzieję, że niedługo będzie już można zamieszczać stricte wiosenne fotografie:)
Wypady w plener mogą mieć swój urok nawet zimą. Poniżej przedstawiam zdjęcia z punktu widokowego, który wydał nam się bardzo atrakcyjny. Miło było spoglądać na Bałtyk z góry, a samo miejsce wydało nam się niezwykle klimatyczne.


W ostatnim czasie zaczęliśmy wyszukiwać nowe, potencjalnie atrakcyjne miejsca na mapie naszego województwa i trafiliśmy na takie oto klimatyczne jezioro:


20 komentarzy:

  1. Więcej zdjęć kotów! Hehehhee a tak serio to ja też czekam na wiosnę...czekam, aż wychodząc z domu nie będę musiała nic ubierać poza butami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcia to chyba klif orłowski, a to jeziorko??
    Jesteś z okolic Trójmiasta??
    Byle do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem z Trójmiasta choć w ciepły weekend bardzo chętnie bym się w te rejony wybrała. Pierwsze zdjęcia pokazują punkt widokowy Gosań. 'Góra' ta jest atrakcją Międzyzdrojów. Jezioro natomiast nazywa się Goszczanowskie i leży w Goszczanowie:)

      Usuń
  3. kocham morze!!!! Już się nie mogę doczekać końca sierpnia i wypadu do Jastrzębiej Góry:) Ale narazie oby do wiosny bo mnie energia całkowicie opuściła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Można wiedzieć w jakim sklepie zakupiłaś obrączki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w aparcie;)

      Usuń
    2. Kurcze ja też mam pierścionek z aparta z białego złota i nic sie nie dzieje! Dobrze, ze zamówiliśmy żółte złoto...

      Usuń
    3. Ja mam z tego sklepu też pierścionek zaręczonowy z białego złota i nic się złego z nim nie stało w ciągu rocznego stażu noszenia. Ale siostrze np. wypadł kamień i miała jakieś tam przeboje z tym związane;) Może zależy od konkretnego modelu czy coś takiego. Trzeba być dobrej myśli. Ja, pomimo obrączki złej jakości, nie zraziłam się jakoś mocno do tego sklepu, ale gdybym mogła cofnąć czas to chyba postawiłabym na KRUKA czy jakiego innego jubilera. Myślę jednak, że z żółtym nie powinno być problemów;)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia, sama chciałabym bardzo o tej porze roku przespacerować się po plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne widoki :D Ale z chęcią pojechałabym nad morze! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miejsce cudowne na spacer! Ale teraz chyba za zimno, od wody przecież ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana czy Ty mieszkasz blisko trójmiasta? :) Tereny wydają mi się bardzo znajome. Bardzo ciekawa jestem z jakiej górki spoglądałaś na Bałtyk? To był Pachołek w Gda? Byłam tam tylko raz w życiu więc mogę się mylić.
    A to jeziorko? Wydaje mi się jeszcze bardziej znajome. Zaspokój moją ciekawość szybko;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Reksio już jest duży!
      Kochana mam małą prośbę. Mogłabyś dodać zakładkę "Obserwuj"? Chciałabym obserwować Twojego bloga, a że nie zawsze korzystam z kompa na swoim lapku, nie mogę go dodać po prostu do zakładek..

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za komentarze:) Wstawiłam gadżet obserwatorów i możliwości dołączenia, ale nie mam stu procent, że to konkretnie miałam zrobić, gdyż to moje początki z blogiem i nie orientuję się we wszystkim jeszcze za dobrze;)
      Niestety nie zamieszkuję okolic Trójmiasta choć w tym roku może uda mi się nawiedzić te tereny;) Jeśli chodzi o miejsca ze zdjęć, to przedstawiają one punkt widokowy w Międzyzdrojach - Gosań. Bardzo mi się miejsce to podoba, lubię podziwiać z góry, w związku z tym, gdyby udało mi się faktycznie trafić w okolice Trójmiasta, będę musiała zahaczyć o Wzgórze Pachołek w Gdańsku:) Jezioro na kolejnych fotografiach natomiast, nosi nazwę Goszczanowskie, a leży w Goszczanowie (woj. lubuskie) :)

      Usuń
    3. Dziękuję! Tak właśnie o to mi chodziło:)
      Masz świetnego bloga, w życiu bym nie pomyślała, że to Twoje początki:)
      Dzięki za info o miejscu tych zdjęć, bardzo przypominają moje okolice:)

      Usuń
  9. A u mnie dziś śnieg...:/ :/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mogę się napatrzeć na te Twoje kociaki! dwie szare śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale Ty masz śliczne te kociaki pisz o nich jak najwięcej ja jako wielka miłośniczka kotów chętnie się dowiem czegoś nowego, oraz wymienię się doświadczeniami ;)
    Sama mam orientalnego krótkowłosego kota, straszna gaduła z niego ;))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze :)