czwartek, 8 sierpnia 2013

Paryż cz.3 - La Defense

Podczas pobytu w Paryżu bardzo pozytywne wrażenie wywarła na mnie nowoczesna dzielnica francuskiej stolicy - La Defense. Myślę, że zdjęcia nie oddadzą uroku tego miejsca, ale w moim przekonaniu zdecydowanie warto je odwiedzić. 


Dzielnica, jak na Paryż, czysta. Duża przestrzeń sprawiała, że nie odczuwało się dotkliwie obecności innych osób. Przestrzeń przestrzenią, ale nie było także zbyt tłoczno.
Myślę, że będzie to ostatni post dotyczący Paryża, a poświęcony jednej tylko atrakcji. W kolejnych zobrazuję więcej  miejsc czy obiektów godnych uwagi. 
Zastanawiam się czy inni Blogerzy, którzy zwiedzili Paryż podzielają moją opinię na temat La Defense jako miejsca godnego uwagi :)

30 komentarzy:

  1. Paryż<3 , nigdy nie byłam ale bardzo bym chciała zobaczyć. Dzielnica wydaje się być bardzo interesująca:-) :-* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdj zachęcają do zwiedzania :)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym tam się wybrać :)
    Co do zdjęć doradzałabym nie sklejać ich tylko dodać każde osobno. Lubie oglądać zdjęcia, a na tak malutkich nie mogę nic dostrzec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę. Co prawda to prawda:) Mam już kilka składanek gotowych więc je wykorzystam na dniach, ale w kolejnych postach faktycznie będę albo dodawać pojedynczo albo składanki z mniejszej ilości zdjęć:)

      Usuń
  5. Ja uwielbiam Paryż jest to magiczne miejsce, za każdym razem jak tam jestem odkrywam je na nowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paryż jest piękny, niestety nie miałam okazji jeszcze tam być. Wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba przyznać,że fotografie są świetne, i Ty taka malutka w wielkim świecie!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo zaluje, ze w Paryzu bylam przejazdem i spedzilam tam tak malo czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda, dzielnica jest bardzo ciekawa i poukładana, ale zupełnie niefotogeniczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się ten kciuk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W tej części Paryża nie byłam, za mało mieliśmy czasu ;))) ale mam nadzieję, że uda mi się odwiedzić to "zupełnie inne" oblicze Paryża!

    OdpowiedzUsuń
  12. W życiu bym nie pomyślała, że te zdjęcia są z Paryża :) Co prawda nigdy tam nie byłam, ale jakieś wyobrażenie o tym mieście, jak chyba wszyscy, mam. I teraz jest kolejny powód, żeby tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety nigdy nie byłam w Paryżu, ale dzięki Tobie udało mi się zwiedzić chociaż jego kawałeczek, wirtualnie... ;)
    Wspaniałe te budowle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety tego miejsca nie zdążyłam odwiedzić, a żałuję, bo właśnie w Paryżu najbardziej dokuczały mi tłumy i niestety wszechobecny brud :/ Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem dlaczego, ale ten palec jest lekko przerażający ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ zazdroszcze Ci tego wyjazdu!!!

    Jeśli masz chwilę zostaw po sobie ślad u mnie www.madeleinelife.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  17. jak tam pięknie... :) w tym roku również się wybieram :) mam nadzieję,że wyjazd się udał, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta dzielnica wygląda także na bardzo drogą :D śmieszny pomysł mieli z tym paluchem

    OdpowiedzUsuń
  19. great pictures! I love Paris!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewo, spędziłam w Paryżu 3 dni, ale do tej dzielnicy nie trafiłam, a szkoda...
    Mnie bardzo podoba się Twoja 'sklejanka' zdjęć. Chciałam zapytać jakiego programu używasz? Pozdrowienie serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pozytywne słowo:) A program to Picasa 3.

      Usuń
  21. Śliczne zdjęcia :)
    Bardzo ładnie tam jest.

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniale, zazdroszcze!!! paryż to moja miłość!
    ❤ pozdrawiam:*
    Do 19 sierpnia u mnie na blogu do zgarnięcia sukienka EVY MINGE

    OdpowiedzUsuń
  23. te szklane wieżowce robią niezłe wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzielnice Defense, też mam ochotę zwiedzić

    OdpowiedzUsuń
  25. 56 yrs old Human Resources Assistant IV Griff Josey, hailing from Thorold enjoys watching movies like Destiny in Space and Kabaddi. Took a trip to Birthplace of Jesus: Church of the Nativity and the Pilgrimage Route and drives a Alfa Romeo 8C 2300 Monza. przeskocz tutaj

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze :)