sobota, 27 grudnia 2014

Świątecznie

Bardzo dziękuję za życzenia umieszczone pod ostatnim postem. Mam nadzieję, że święta spędziliście w miłej i rodzinnej atmosferze, a nastrój dopisywał:) Przyznam szczerze, że klimat świąteczny mi się nie udzielił. Stosunkowo wcześnie, bo na początku grudnia przyozdobiliśmy mieszkanie, ale i to nie pomogło;>

Nasza choinka

Lampki w kuchni

Świąteczna sowa

I Mikołaj do nas zawitał

Świąteczne butelki

Kulkowe lampki na oknie

Kudłaty anioł

Najważniejsze jednak, że udało się spędzić czas z najbliższymi, co jest istotą świąt jak dla mnie, a atmosfera była bardzo fajna. Czy śnieg pada czy nie lubię ten czas choć jako dziecko okres ten cieszył mnie nieco mocniej. Wszystko wydawało się takie beztroskie. 

Wigilia w rodzinnym domu

W moim starym pokoju

II dzień świąt

Jasio spragniony psot na podłodze

Puszczaj mnie! Zostaw!

Zakochałem się!

Przyznam szczerze, że lubię podglądać jakie dostaliście (choć raczej 'łyście') prezenty. Sama także postanowiłam pochwalić się otrzymanymi;> Nie stanowią one istoty świąt, ale uważam, że są sympatycznym dodatkiem.  

Mam co czytać:) Jak zwykle kryminały- jestem b. zadowolona

Nic mi raczej już nie pomoże, ale nie zaszkodzi spróbować;) Czyta 
się przyjemnie. Dla urozmaicenia biblioteki jak znalazł. 

Nowe ubranka. Głównie z Mango, od jakiegoś czasu mój sklepowy faworyt 
choć typy ubraniowe zmieniają się u mnie jak w kalejdoskopie.

Zamieszkały z nami myszy;)

Dostałam także kosmetyki, kawę i świąteczne ścierki. Są w użyciu więc nie pokazuję. 
O Jasiu także Gwiazdor nie zapomniał. 

Postawił mu chatkę (ogrodową co prawda, ale innej nie znalazł;))

Komuś bardziej się spodobała aniżeli samemu Jasiowi:)

Stolik, krzesło z IKEA

oraz fotelik

Książeczka z kropkami mająca na celu pobudzenie wyobraźni

Jeździk

Pojemnik na zabawki

Reszta prezentów porozrzucana po mieszkaniu (bądź świeżo wyprana) więc nie pokazuję. Na koniec dorzucam kilka grudniowych zdjęć moich kochanych maluchów.

Mały renifer

Moje chłopaki

Kochana Yola

Reksiowa toaleta;)

Myślę, iż jest to ostatni post dodany przeze mnie w tym roku. W związku z tym życzę Wam dużo szczęścia, radości, spełnienia marzeń i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, ale także udanej zabawy sylwestrowej:) 





60 komentarzy:

  1. Kocurek przefantastyczny. Klimatycznie, szkoda, że już koniec.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miałaś piękny klimat w mieszkaniu, śliczne dekoracje. Chyba tylko Jasio je przebija-z każdym dniem coraz bardziej uroczy ;)
    Prezenty ubraniowe zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje! No i prezenty wspaniałe :-)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne świąteczne girlandy ale i tak atmosfera jest najważniejsza ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie przystrojony dom .
    A prezenty rewelacyjne. Mega podoba mi się ten fotelik dla Jasia :D Świetna miniatura :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! Niech w tym nadchodzącym roku wszystko idzie po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miło pooglądać waszą rzeczywistość

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty dostałaś, daj znać czy Ci się książki podobały gdyż też je mam jednak jeszcze ich nie czytałam ;)
    Chatka dla Jasia - super! Myślę, że koty bardzo ją pokochają;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki to super prezent, na pewno spędzisz przy nich miłe wieczory :) A domek ogrodowy też super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie miłe zdjęcia :) Piękne ozdoby, no i kocur musiał być, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo wszystko sporo u Was tej magii widać :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej ile prezentów :) Ja dostałam torebkę tylko :) Ale nie kupowaliśmy każdy każdemu. Torebka to prezent od męża, Julce kupiliśmy ciastolinę i to był strzał w 10, bawi się nią non stop. Dostała też ubranka, lalkę z nocnikiem, klocki, misia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te świąteczne ozdoby ;)) ej ten regał z książkami bardzo mi się podoba, chciałabym kiedyś mieć na jednej ścianie w pokoju taki ogromny regał i pełno książek ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te twoje chłopaki :-)

    Zdrowego i spokojnego Nowego Roku! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wśród ubrań widzę jakiś koci nosek! Śliczne zdjęcia. I zazdroszczę myszy! Też mogłabym mieć takie w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Z perspektywy zdjęć było u Ciebie bardzo świątecznie :)
    Ale i ja nie czułam tej atmosfery ani po przystrojeniu choinki w domu, ani podczas wigilii, a poczułam coś jak spadł śnieg, ale wtedy święta się skończyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Butelki skradły moje serce. <3 O mamo, ile książek. *.* Mówię oczywiście o biblioteczce. ; ) Kicia. <3 A maluchy no cóż jak to one - przeurocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. myślę, że kiedy w domu są dzieci, zwłaszcza małe, to święta nabierają zupełnie innej atmosfery...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo mam trochę poślizg, ale jednak napiszę. wybacz ze tym razem off topic, ale chiałam odpowiedziec na twój komentarz - mam zainstalowanego disqusa wiec żeby móc komentowac trzeba sie zalogować przez konto disqus które błyskawiczne mozna założyć lub połączyć przez konto google/facebook które się już ma. wiem że to pewien wysiłek,ale zdecydowanie jestem fanką tego sposobu komentowania, ponieważ daje świetne możliwości (m.in. dzięki powiadomieniom) blogerom i komentującym. Gdybyś miała ochotę na tego typu wyzwanie to polecam i zachęcam do zalogowania się :) pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wiadomość i oczywiście zapraszam do siebie.

      Usuń
    2. w ramach zadośćuczynienia za przeoczenie twoich pytań podrzucam link do strony logowania/rejestracji:
      **** tutaj ******

      Usuń
  18. Jak pięknie u Was świątecznie :)
    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne dekoracje świąteczne i super prezenty :) Widać, że Święta spędzone wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie macie :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia:) Świąteczna sowa skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknooki Jaś <3 Szczęścia w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pogodnego Nowego Roku i dużo zdrowia oraz mnogo powodów do radości .
    Śliczne dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny dzieciak , świetny kot , ale ta biblioteka w tle to marzenie ....
    Moja buduje sie od nowa od trzech lat z plusem ... Inna została na wsi ... Ale cały cAs marzę ze kiedyś powstanie taka , gdzie wszystkie moje książki , moje - dzieci wręcz bedą w jednym miejscu i wielki fotel i moze zielona sofa i stojąca lampa obok ... I ktoś kto donosić bedzie mi gorąca herbatę .... Idealna emerytura ;)()

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę przyznać, że w tym roku miałam nadzwyczaj spokojne święta (co się zdarza jak wygrana w totka!) z czego oczywiście bardzo się cieszę. Szkoda tylko, że plany na Sylwestra posypały się... no ale cóż, nie można mieć wszystkiego!
    Fajne masz te lampki przy oknie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Może i nie udzielił się Tobie świąteczny nastrój;ale...choinka na pierwszym zdjęciu urzekła mnie;oglądam dalej-cudowne klimatyczne butelki i..przepiękne kocurki..Czegóź chcieć więcej? ;-); no może futrzaków leżących grzecznie pod choinką ;-).

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne dekoracje! Lubię świąteczny nastrój, szkoda tylko, że w tym roku nie było śniegu w Wigilię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne dekoracje, szczególnie te butelki ;) i chyba musieliście być bardzo grzeczni, bo prezenty też fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  29. Kot cudowny ...i przyjazny myszą ;) Kapciuchy ten pod myszami też mam , fajniusie są .Ale mega fajny to ten mały mężczyzna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super chatka dla Jasia! Jakbyś nie napisała, że ogrodowa, to nawet bym nie pomyślała :D
    U was święta bezśnieżne? Mogę oddać trochę z Lubelszczyzny, bo napadało w drugi dzień świąt i w sumie do dziś sobie prószy z małymi przerwami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bezśnieżne. Śnieg chciałam tylko na święta więc grzecznie odmówię;>

      Usuń
  31. A mnie kiedyś ten świąteczny czas jak byłam dzieckiem cieszył mniej teraz jakoś bardziej :) świetne prezenty dostaliście orginalne i przydatne.
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Też jakoś świąteczny nastrój mnie nie dopadł.
    Bardzo ładne ozdoby miałaś.
    No i ile książek w Twoim rodzinnym domu! Wow! :D
    Bogaty był ten Wasz Gwiazdor. :D Bardzo fajne prezenty, no i zdjęcia Jasia oraz kociaków <3 To moja ulubiona część Twoich postów. XD

    OdpowiedzUsuń
  33. życzę Ci samych wspaniałości w nadchodzącym roku, realizacji, miłości i szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak super, że mam takie blogowe koleżanki. Dziękuję Wam za wszystko, dziękuję że jesteście. Życzę Ci wspaniałości, szczęścia i zdrowia na każde z 365 dni!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak tu ładnie świątecznie w zdjęciach :)
    Pidżamka z rudolfem szalenie mi się podoba i kapcie myszy :) !

    Wszystkiego dobrego w nowym roku :) niech wszystko się układa !!

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne dodatki w mieszkaniu:)
    uwielbiam książki tej autorki <3 z tych co dostałaś przeczytałam tylko wielbiciela i zdecydowanie polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne dodatki !
    święta udane, prezenty zadowalające i to najważniejsze ;)
    Pięknego masz synka :)
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świąteczna sowa powaliła mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne te ozdoby. Lubię oglądać Twoje zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  40. Również życzę Ci wszystkiego dobrego w tym 2015 roku.
    Piękne zdjęcia i wspaniałe prezenty.
    Ja dostałam kosmetyki i sukienkę, synuś zdalnie sterowany samochód a córa różowego pluszowego konia i ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  41. Zrobiłam wielki krok do przodu i przeniosłam się na blogspota :) jeszcze nie wszystko tam ogarniam, ale mam nadzieję, że mnie odwiedzisz w nowym miejscu :)

    Tosia z naczytane.blog.pl, teraz z naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. wszystkiego dobrego w nowym Roku, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Musieliście być bardzo grzeczni, bo Mikołaj przyniósł Wam mnóstwo prezentów:) U mnie święta minęły w błogiej rodzinnej atmosferze:) W końcu udało mi się odpocząć po ciężkim okresie na uczelni;) Pozdrowionka!:)
    PS Uroczy Twój Synuś:)

    OdpowiedzUsuń
  44. wszyscy jesteście piękni, ale od Waszego kota nie można oderwać oczu! Witam w moich skromnych progach i pozdrawiam serdecznie życząc wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakie przystojne chłopaki! I ten w pudełku i ten obok! ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Urocze dzieci. :)) Świetne prezenty i wystrój. :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Urocze, rodzinne, świąteczne zdjęcia. Cudnie tu u Was.

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne dekoracje!
    Świetnie, że Mikołaj tak dobrze się spisał.
    O, i nawet świąteczne, reniferkowe śpiochy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale urósł ten Twój chłopak! :)
    Super ozdoby! Sowa najfajniejsza.
    Cudne ciapki. Chciałabym takie mieć.

    OdpowiedzUsuń
  50. moja Ninka też ma pajaca z reniferem :) identyczny! :) Jaś przecudowny! wszystkiego najlepszego dla Was w tym Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  51. Długo mnie tutaj już nie było i muszę stwierdzić, że Jan to już prawdziwy kawaler ;) Bardzo ładne, klimatyczne zdjęcia. Masz rację, z wiekiem coraz ciężej odnaleźć magię Świąt, jednak ja po kilku latach spędziłam w końcu Święta z rodziną i cieszyłam się jak dziecko ;) Najlepszego w Nowym Roku!

    P.S. Piękna kolekcja książek, zawsze chciałam taką mieć!

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne masz ozdóbki świąteczne, fajny nastrój masz w domu. Ja dalej świętami cieszę się jak dziecko ;)
    Świetne kapućki!! zazdroszę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiękny kot i Jasio oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze :)