poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Ostatni zimowy post tej wiosny

Nie ukrywam, że w ostatnim czasie opuściła mnie energia życiowa. Pogoda dała nieźle w kość, ale cieszę się, że wszystko zmierza ku dobremu. Poniższe zdjęcia są zatem ostatnimi w kurtce zimowej :) 
Pierwsze z nich zrobione zostało w Szczecinie, ostatnie zaś w moim rodzinnym mieście. Środkowe pochodzi z plenerowego wypadu nad jezioro Lipy (województwo lubuskie). Niestety takie wycieczki w przyrodniczą sferę przestały mi sprawiać przyjemność, ale to tylko i wyłącznie ze względu na zimno. Cieszę się, że wkrótce zadowolenie z powodu opuszczania czterech ścian powróci:)


W weekend wybraliśmy się zatem do restauracji stylizowanej na włoskie klimaty. Skoro plenery do mnie nie przemawiały, fajnie było wybrać się gdziekolwiek i nie musieć przy okazji robić obiadu. Skusiliśmy się na lasagne, która chodziła za mną od kilku dni :)


W ostatnich dniach, w celu poprawy humoru, wciągnęłam się w grę komputerową, co raczej nie leży w mojej naturze (ostatni raz grałam w coś z dziesięć lat temu) :) Jest ona w pewnym stopniu odzwierciedleniem mojego ulubionego serialu zagranicznego, którego emisja niestety się już zakończyła. Mam na myśli 'Gotowe na wszystko'. Gra składa się z dwunatsu odcinków, przypomina nieco 'Simsy'. Przeszłam ją w niespełna dwa dni. Przypadła mi nawet do gustu choć zauważyłam kilka (a nawet sporo) niedociągnięć. Tak czy owak cieszę się, że zapoznałam się z nią, urozmaiciła weekend :)


Na koniec zamieszczam zdjęcia kotów, które wtargnęły do sypialni i się w niej rozgościły. Od około miesiąca mają możliwość spania z nami w pokoju. Powiesiliśmy specjalne kocie legowisko na grzejnik i każdej nocy wykorzystywane jest przez któregoś z kudłaczy :) Kotka jednak, w nocy i tak często wślizguje się pod naszą kołdrę, szuka szczęścia z mojej strony, bo mąż zapewne by jej nie wpuścił. Grunt, że jest wesoło :)





Zapomniałabym wspomnieć, że w czwartek wybrałam się do kina na 'Syberiadę polską'. Była to ostatnia szansa obejrzenia tego filmu w kinie (w moim mieście), gdyż od następnego dnia obowiązywał inny repertuar. Nie żałuję jednak wydania pieniędzy na bilet, bowiem film dotyczył częściowo losów także i mojej rodziny. Babcię wraz z matką, wujkiem i siostrami spotkał podobny los jak filmowych bohaterów. Także została ona wywieziona na Syberię. Film całkiem ciekawy. Oceniłabym go na 7 w skali 10, bowiem widziałam wiele pozycji, które mocniej zapadły mi w pamięć.  Nie przedłużając już, pozdrawiam Wszystkich serdecznie :)


36 komentarzy:

  1. koty masz cudne, nie znam tej gry ale serial uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, dziekuje bardzo! :*
    Jak ja nie lubię kotów, tak te są świetne ! Chętnie bym pogłaskała takiego pluszaczka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gotowe na wszystko również bardzo lubiłam :D Nawet nie wiedziałam, że jest taka gra! ;) Kociaki urocze :D A film bym chętnie oglądnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne kotki;)Też kiedyś grałam w tą grę nawet fajna.

    OdpowiedzUsuń
  5. zkochałam się w twoich kotkach<3 w ogóle bardzo dobre zdjęcia robisz;)) świenie się kociaki prezentują;d sama mam dachowca, ale jest najkochańszym kotkiem na świecie;)) uwielbiam go:))

    dziękuje za miły komentarz pod makijażem, cieszę się że Ci się podobał:) zapraszam do oceny kolejnegoi, tym razem prostszego w wykonaniu:)) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa, co do zimy to i ze mnie skutecznie wyssała za dożo, dobrze, że już odchodzi!!!! Co do kotków, wolę psy, ale Twoje są prześliczne ;-) No i na koniec "Syberiada...". Pewnie kiedyś zobaczę, bo chcę również sięgać po ambitne polskie filmy, których zwolenniczką nie jestem. Ale póki co odreagowuje "Obławę".

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się w taką pogodę w ogóle nie chce wychodzić z domu brr... Czekamy wciąż czekamy na słoneczko:) Ahh te twoje kociaki:D:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zima też mi dała w kość. Ale już się robi cieplej! Oby na stałe. Ahh te Twoje koty! Przepiękne. Dziękuję za pomoc. Zdecydowaliśmy się! Koło 25 kwietnia będziemy mieli swojego koteczka :) Trzymaj kciuki!

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kotki i ich zdjęcia są prześliczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię włoskie klimaty, fajna restauracja :-)
    Ja też nie mogę doczekać się cieplejszych dni, ta pogoda mnie wykańcza.

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas arek śpi z nami :) nie ma legowiska dla niego legowiskiem jest nasze łóżko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje i zapraszam do obserwowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czy zdjęcia z restauracji na bulwarze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koty superanckie;) gra intrygująca - chętnie bym ją poznała.

      Usuń
    2. Tak, zdjęcia z bulwaru;>

      Usuń
  14. Super zdjęcia. Świetna pościel i niesamowite, przypuszczam, że skórzane, poduchy na ścianie. W ogóle świetna kolorystyka. Koty cudne.

    OdpowiedzUsuń
  15. też uwielbiam "gotowe na wszystko" jednak mam tą przyjemność, że jeszcze oglądam perypetie bohaterek, gdyż z braku wolnego czasu, lub też z powodu dużej ilości oglądanych seriali utknęłam na sezonie 6.
    Koty Twoje ją boskie, mój też śpi z nami w sypialni, a próby wygonienia go gończą się przeraźliwym protestem (stoi pod drzwiami i wyje) lub waleniem głową w drzwi ;)
    Tak więc aby mieć spokojną noc (czasami różnie jednak z tym bywa) pozwalamy mu spać w łóżku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie słodkie kociaki *.*
    Też byłam na Syberiadzie, fajny film :D
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewka wiosna niedługo do nas zawita :) zobaczysz :)
    Kociaki są urocze, dwa małe trzpioty :) masz piękne łóżko w sypialni :) chodzi mi konkretnie o to oparcie. Takie w moim stylu :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  18. beautiful photos<3


    http://nekinovi-klinci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. czemu ja o tej grze nie słyszałam? uwielbiam ten serial, a jak ta gra jeszcze do Simsów podobna to już w ogóle przepadnę :D zaczynam poszukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wreszcie wiosenka do nas przyszła, jupi!
    ale piękne koty! *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kociaki, tez uwielbiam te zwierzaki :)

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie wypady za miasto właśnie nie dla widoków, czy krajobrazów, ale głównie dla możliwości zjedzenie czegoś pysznego w jakimś klimatycznym miejscu. Może to ze względu na to że jak na razie z ukochanym odwiedzaliśmy tylko miasta w Polsce, ale w te wakacje planujemy kilka mniejszych miejscowości i góry, więc będzie więcej ładnych krajobrazów. W tą grę nie grałam, ale lubię czasem przejść jakieś przygodówki :) Koty wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Robisz śliczne zdjęcia:)
    Słodziutkie te kotki,mają ładny kolor^^
    Pozdrawiam i obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Koty sa cudne! Na jednym zdjeciu wygladaja jak ilustracja - takie sa ladne:) Gotowe na Wszytsko to tez moj ulubiony serial, wiec musze wybropowac ta gre!
    Zapraszam do mnie na www.sweetandsalty.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne kociłki ;) Na szczęście już wiosnaaa ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale te koty są piękne! U nas jest podobnie kot raczej tuli się do Pani Narzeczona aniżeli do mnie. Może i lepiej, przynajmniej mnie nie budzi w nocy na głaskanie. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Wasz maluch też jest świetny!:)

      Usuń
  27. super Kociaki:)słodkie i zadbane:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze :)